tisdag 19 juli 2011

Kvällsdopp


Så fort vädret blir vackert åker vi ut till västkusten och tomten där mina föräldrar bygger hus. Vi har ställt vår lilla husvagn där och på båtvagnen har vi havsekan som tar oss ut till kobbar och skär. Eller så tar vi bara stigen genom skogen ner till badplatsen i samhället intill. Där finns en fin brygga där man kan fiska krabbor och en vit byggnad med omklädningsrum där de som är blyga kan välja herr- eller damavdelningen när de ska dra på sig badkläderna.

.

2 kommentarer:

  1. Hej
    vilken trevlig blogg! Hittade till dig då jag googlade på decoupage (bilder) och hittade koppen du har gjort - jättefin! Blev också förälskad i filthuset du har gjort! Jag är själv en pysslare, gör nytt från gammalt under varumärket mirkka och har precis börjat att blogga.Min ambition är också att dela med mig av projekt jag håller på med. Just nu är det decoupage-projekt, på tyg och smycken. Vill du kika på min blogg finns den på mirkkaliveon.wordpress.com. Jag har länkat till din blogg och det underbara filthuset - hoppas det är ok, annars säger du ifrån. Hälsningar Maritta på mirkka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...