måndag 26 september 2011

Höstens moodboard


Fabrikens första tisdagstema är höstens moodboard. För mig blir det även vinterns moodboard, eftersom hösten känns så kort och snabbt övergår i adventstid och jul. Sammanfattande för denna höst är att jag som vanligt känner mest inspiration genom olika naturmaterial och återvinningsprojekt.


Jag vill använda mig av löv, växtdelar och olika grönsaker, både inomhus och utomhus. Kransar är något jag vill experimentera med. Mina höstlöv doppade i bivax kommer att finnas med i många projekt, känns det som.


Jag söker det ombonade och trygga i luddiga färgglada ulltussar, gamla tanters handarbeten och drömmar om en gammaldags jul i återvinningens tecken.
.

2 kommentarer:

  1. Härligt med en moodboard som sticker ut lite med höstens starka färger!

    kram

    SvaraRadera
  2. Gillar! Du har ett härligt formspråk! Jag hann visst inte med den här gången..
    Kram Frida

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...